laen kali dtang lagi , ajak makwe, pakwe,atok ,nenek tauuuuuu !

mamat ?

hahahah , mamat ? . mcm pelik jew kan ? . mamat tu: laki kan . so did i care ? .

mamat ni nama tidak di perlukan ,
sekolah *ttdi* kot
umur tidak sesama sekali ! ,

mamat ni seorg lelaki di gelar mamat hot * hahah agak glamor ar , kalau perempuan tgk laki hot cair nk hbs derr , tp aku ingin berkenalan dgn die ,, die selalu sgt hilang dlm hati , ta , kenapa , apa bila aku mahu ber-webcame dgn die , bnyk alasan die berikan , aku faham keadaan die sekarang , biasa ar budak from 4 , bnyk keje kena buat ! , kdg3 aku melihat budak form 4 die sekolah aku , die mcm relax jew , mcm bnyk keje tidak perlu di lakukan ?? . betol kew?. ??
enath la! , tapi mamat ni telah mencuri hati aku * ini menyebabkan hati aku berdebar aapa bila im dgn die ! , aku rasakan die di sebelah ku , menemani ku apa au dlm kesedihan ! , adakah mamat ni amat istimewa dlm hidup aku selama ni ? taua mamat ni telah mencuri jiwa aku ? WANA STOP LA DEYY ! lupekan ! , jap , tapi mamat ni asal die gelar mamat hot ??? , adekah perempuan sangka mamat ni mmg hot yg aku tak sangka? . atau mamat ni jenis friendly ? . aku rasa ye , tapi apa bila aku tgk gmbr die , just lelaki lain , bukan hot ! , hny lelaki yg ingin seorg gadis , yg kini die sedang mencari adakah aku ? WANA JGN PERASAAAN! bilekah die ingin ber-webcame dg aku ? . oh tidaktidak akan ber-webcame dgn aku , sepjg hayat ! ,

p/s : nnt sambung ar ! , nnt bnyk sgt nak tulis ye !

No comments:

Post a Comment

 
edited by zulaika ramli