laen kali dtang lagi , ajak makwe, pakwe,atok ,nenek tauuuuuu !

asal aku perlu hidup ?

korang mesti pelik kan aku tulis mcm tu , nak buat mcm mana , dlm hati bnyk tersirat dgn perkataan tu , asal famly tak pena faham perasaan kite and asal die x pena fahami apa yg aku luahkan ?

family penting dlm dunia ni ! , tapi kdg3 aku rasa family , paling tak best sekali ! , die just tahu marah , membebel , kalau family aku xsyg aku , asal die tak hantar aku kat rumah anak yatim kan senng tu , aman sikit dunia diew, or bunuh aku , aku leh saku mati * mmg ar menimbulka masalah lagi* tp. kdg aku rasa bosan duduk rumah dgn ceramah dieowg ! , die pikir aku ni pelajar nerd ? , nak asik study ? nak asik tgk buku jew ? , oh please la weii , aku bukann mcm t , aku mahu kebebasan dari family , aku nak outing , aku nak have fun dgn mmbr ! aku x nak terperuk kat umah dgn muke yg sama je *24 jam * kalau aku nak kuar * wana kecik agi * aku kecik weii , aku da form 2 , aku bukan darjah 2 ! , laen ar kalau aku darjah 2 ,

dalam hati mmg ar panas baran sikit (!) , sometime aku just nk melepak pun xpayah ! , oh tidak ! ,tolong ar family ! aku mahu kebebasan bukan nya nak dengar cermah yg panjang lebar ! , please ? and fammily aku mahu aku jadi jururawat , doctor ???? , weei aku mahu jadi photografer ! bukan semua tu ! , tu bukan dlm bidang aku , tu ju bukan minat aku ! , minat aku photografer ! , faham tak family ??? . cube family aku faham sikit ! xpyh mrh ! ,

yeah dlm hidup sape x mau mati kan ?? , family mmg selalu sgt mrh kite , tak tahu pasal kena mrh da :(( , aduh , dlm hati * benci tol la* , sometime wana adew gak nak lari rumah , nk bunuh diri , but wana syg kat family ! nak buat mcm mane ! ,the problem is kala family kite mrh , buat bodo jew weei ! ,

dlm family sape tak fhm perasaan kite

kakak,
mama,
ayah ,
adek

! semua mmg x phm langsung ! ,

No comments:

Post a Comment

 
edited by zulaika ramli