laen kali dtang lagi , ajak makwe, pakwe,atok ,nenek tauuuuuu !

mamat ?

um , mama ni selalu buat aku gelak , ketawa and smile , but sekrang die tgh busy dgn keje die , well budak from 4 nak buat mcm mane , tap kena hati ku masih lagi ingin mencari mamat yg di gelar hot itu ? . APE KESS NI WANA ? hahah , tapi aku adew seorg laki yg telah mencuri hati ,
adakah cinta ini mmg buta ?? jap ! , mamat: i love you bf : i love youu??
ha??


sungguh pelik kan , ta kena dejutan jantungku ini memilih mamat itu , aku rasa laen bonar ! , um , tp mamt tu buka untuk aku , hny seorg perempaun yg boleh memahami diew , aku ? hny seorg lelaki yg telah mencuri hati ku , adakah 2 mamat ni telah mencuri hati ku , sejak aku di lahirkan lagi ? adakah itu betul sangkaan aku > AM I RIGHT ? entah kenapa waktu mlm aku teirngat senyum diew , gealk ketawa die !


WANA DI LAMUN CINTA OMG 0.O mcm tak percaya !
WANA STOP! kau kan da adew bf ko tu , kemana aku nk campak bf aku seorg lagi ni ???
aduh pening suda kepal hotak aku ! . ta la deyy ! , aku rasa , adakah aku boleh lagi memilih sama ada mamat atu bf akuyg setia pada yg satu ?? , wana ! apa bile die misscall aku rsa mrh , apa bile die on9 aku happy glyer ingin memberitahu semua org ! , apa bile diew tak adew sunyi di dlm dad aku ini! ,

tapi thn dpn aku dan die menduduki exam besra , spm n pmr ! , sungguh cepat kan , adakah aku perlu verturus terang pada waktu sekrg ? atau tunggu dpn atau biarkan die tidak tahu (!) , kebinggunag mule terasa , pada saaaatt3 ini ..

p/s: adakah mamt itu syg pada aku , atau bf aku ?

No comments:

Post a Comment

 
edited by zulaika ramli