laen kali dtang lagi , ajak makwe, pakwe,atok ,nenek tauuuuuu !

hello guys , OMG ! lawa kan kasut diew
hahahha !daman nak owwh kasut nii lawa siall
umm , well sape tak kenal aku syazwana , diew kan suke fshion hahahha
*bangga kejap* hahahha , agak ar baju belambak woott *
tinggal kasut + suar je yg tak belambak sekarang
heheheheh , da , la aku ni suke dress ,
mmg susah nak katakan la ,
kalau masyuk money nak beli baju
sampai aku membebel sioott
hahah aku tak kesah kott*
heheh :)) janji ape aku nak aku dapat , tol kan ?
haahha and baju tu , damn lawa hahahha , :)) ,
wana ni pantang tol tgk baju lawa
hahahah ! , well budak suke kot hang ouutt dgn kawan+siblings diewww hahah :)),

and yeahh , Mama nak baju ni n kasut tu , leh kan ?
hehehhe :))

No comments:

Post a Comment

 
edited by zulaika ramli